Luet nyt: Aalto Leaders' Insight: Asiakasymmärrystä etsimässä - Ovatko data ja tekoäly markkinoinnin tulevaisuuden sankarit?
Markkinointi ja myynti

Asiakasymmärrystä etsimässä - Ovatko data ja tekoäly markkinoinnin tulevaisuuden sankarit?

Webinaaritallenteessa aiheesta keskustelevat B2B tekoälyteknologioihin tutkimuksessaan keskittynyt Aalto-yliopiston tutkijatohtori Juho-Petteri Huhtala, sekä kaksi yritysedustajaa datan ja tekoälyn hyödyntämisen parista, Jaakko Lempinen, Asiakaskokemuspäällikkö, Strategia & Asiakkuus, Yle ja Pekka Rantamoijanen, Head of Customer Experience, Valio.

01.02.2022

|

Videot

Millainen jalansija tekoälyllä on tällä hetkellä markkinoinnissa? Missä tieteellinen tutkimus tällä saralla menee? Entä miten suomalaiset yritykset hyödyntävät tekoälyä markkinoinnissaan juuri nyt? Onko tekoälystä muodostumassa ainoastaan jättiyritysten kilpailuetu asiakasymmärryksen luonnissa? Webinaarissa pureudumme näihin kysymyksiin sekä pohdimme erityisesti sitä, miten tekoälyä hyödyntävät teknologiat voivat auttaa yrityksiä nykyistä kirkkaamman asiakasymmärryksen luomisessa. Kuulet myös, mitä tekoälyn hyödyntämisen kehitystyö vaatii yrityksiltä ja mikä oikeastaan edes on realistista.

Webinaaritallenteessa aiheesta keskustelevat B2B tekoälyteknologioihin tutkimuksessaan keskittynyt Aalto-yliopiston tutkijatohtori Juho-Petteri Huhtala, sekä kaksi yritysedustajaa datan ja tekoälyn hyödyntämisen parista, Jaakko Lempinen, Asiakaskokemuspäällikkö, Strategia & Asiakkuus, Yle ja Pekka Rantamoijanen, Head of Customer Experience, Valio.

Rerkisteröidy katsoaksesi tallenne

Tutustu markkinoinnin, myynnin ja viestinnän valmennusohjelmiin. 


Palaa Aalto Leaders' Insight -pääsivulle

Löydä lisää luettavaa ja kuunneltavaa