Luet nyt: Aalto Leaders' Insight: Myynnin data ja mittarit – päätöksenteon siunaus vai kirous?
Markkinointi ja myynti

Myynnin data ja mittarit – päätöksenteon siunaus vai kirous?

Myynnin tuloksekas johtaminen sekä myyntijohtajien että tuotekehittäjien päätöksenteko on nyt helpompaa kuin koskaan aikaisemmin, koska meillä on niin paljon dataa käytettävissämme. Vai onko sittenkään?

07.02.2023

|

Videot

Webinaaritallenne lähestyy data ja mittarit myynnissä -teemaa muun muassa seuraavien kysymysten kautta: Miten myyntiä ja tuotekehitystä tulisi johtaa datan avulla? Milloin datasta ja toiminnan mittaamisesta on hyötyä ja milloin datapohjainen päätöksenteko ja mittaaminen voi olla jopa haitallista? Mikä erottaa menestyksekkäät myyntiorganisaatiot muista organisaatioista?

Case-puheenvuorossa kuulemme puolestaan kompleksien B2B-tuotteiden ja teollisuuden alueelta esimerkkejä muun muassa asiakasdatan ja hiljaisten signaalien hyödyistä, miten datasta siirrytään tekoihin sekä pohditaan, millainen uusien sukupolvien ostokokemus on sekä, kuinka virtuaalikaksosta voi hyödyntää tuotekehityksessä, markkinoinnissa ja myynnissä.

Vastauksia ja esimerkkejä näihin kysymyksiin haetaan sekä yritys-casen että Aalto-yliopiston asiantuntijan kanssa. Webinaarissa aiheesta keskustelevat Aalto-yliopiston markkinoinnin laitoksen laitosjohtaja ja professori Sanna-Katriina Asikainen sekä Dassault Systèmes'in Industry Solution Experience Senior Manager Sami Grönstrand.

Webinaari on suunnattu etenkin myynnin, tuotekehityksen ja markkinoinnin asiantuntijoille ja johtajille sekä laaja-alaisesti tuotteista, asiakkuuksista, myynnistä ja markkinoinnista kiinnostuneille ja niistä vastaaville henkilöille, jotka haluavat tehostaa toimintaansa ja päätöksentekoa datan avulla.

Oletko kiinnostunut markkinointiin, myyntiin ja viestintään liittyvistä koulutusohjelmistamme? Tutustu koulutuksiimme »


Palaa Aalto Leaders' Insight -pääsivulle

Löydä lisää luettavaa ja kuunneltavaa