Etsi koulutuksia ja sisältöjä
Etsi sivustolta sisältöjä...
Videot
16.09.2020, Tiia Lappalainen
Vastuullisuus vaatii rohkeutta katsoa totuutta ja omaa ydintä silmiinKatso webinaarista alan huippuammattilaisten Pekka Mattilan ja Lauri Toivosen vinkit, miten markkinointi ja vastuullisuus kulkevat käsi kädessä.
Artikkelit
27.04.2020
Hyppäsimme asiakkaidemme kanssa rohkeasti verkkototeutuksiinOlemme tehneet asiakkaidemme kanssa lyhyessä ajassa ison loikan kaiken valmennuksen siirtyessä verkkoon pandemiaan liittyvien rajoitusten ajaksi. Olem...
01.04.2020, Pekka Töytäri
Kohti verkottunutta, arvoperustaista liiketoimintaaArvoperustaisissa asiakassuhteissa yhteistyön tuottamaa hyötyä ideoidaan, lasketaan, viestitään ja kasvatetaan
20.12.2019, Tiia Lappalainen
Myynti ymmärtää asiakasta vielä heikostiArvomyyntiin ja asiakasymmärrykseen liittyvät puheet ovat monissa myyjäorganisaatiossa edelleen enemmän puheen kuin tekojen tasolla. Haasteena ovat er...
14.11.2019, Joanna Sinclair
Hinnoittelun on sovittava yrityksen strategiaanESADEN Markkinointiosaston johtaja, apulaisprofessori Marco Bertini kertoo
12.04.2019, Netta Nevalainen
Kirjoita mitä tarkoitat – kolme tapaa ilmaista tunteita johtajanaKuvittele, että kirjoitat raporttia liiketoiminta-alueestasi ja huomaat yhtäkkiä, että yksi tärkeimmistä tiedoista puuttuu. Päätät lähettää tiimisi jä...
03.01.2019, Annamari Typpö
Myynnin murros pakottaa murskaamaan vanhat roolitUuden ajan myyntijohtajalta vaaditaan strategista älykkyyttä, tunneälyä ja tekoälyn ymmärrystä, sanoo Fenux Oy:n toimitusjohtaja Ari Heiskanen.