Uhkaukset ja henkilöstön turvallisuus etäasiakaspalvelussa
Asiakaspalveluhenkilöstö joutuu kohtaamaan yhä enemmän aggressiivista, uhkaavaa ja vastuutonta käyttäytymistä puhelimessa ja verkossa tapahtuvassa asiakaspalvelussa. Etänä tapahtuva asiaton käytös aiheuttaa uudenlaisia uhkatilanteita. Verkkokurssi valmentaa varautumaan uhkaavaan käyttäytymiseen etäasiakaspalvelussa ja siihen, miten hallita uhkatilanteita.
Verkkokurssista saa tietoa, miten etänä tapahtuviin uhkatilanteisiin voi varautua, miten toimia uhkatilanteessa ja miten toimia tilanteiden jälkeen. Kurssi sisältää käytännön esimerkkejä uhkatilanteista ja ratkaisumalleista.
Verkkokurssi keskittyy erityisesti etäasiakaspalveluun eli asiakaskontaktiin, joka ei tapahdu kasvotusten. Etäasiakaspalvelua voidaan tehdä sekä työpaikalla että etätyönä.
Kenelle?
Verkkokurssi on tarkoitettu kaikille etäasiakaspalvelua tekeville sekä heidän esimiehilleen.