Haku / ilmoittautuminen

Toteutusmuoto

Toistuvuus

Paikka

Kieli

Laajuus

Strategic Pricing and Customer Value

Optimoitu hinnoittelustrategia on helpoin tapa kasvattaa tulosta

Strategic Pricing and Customer Value -ohjelma on liikkeenjohdolle ja myynnin ammattilaisille suunnattu koulutusohjelma, joka tarkastelee hinnoittelua strategisesta näkökulmasta. Ohjelmassa syvennytään vaihtoehtoisiin strategioihin, joilla osallistuja kasvattaa ymmärrystään taloudellisen suorituskyvyn kasvattamisesta parempia hinnoittelupäätöksiä tekemällä.

Osallistujat oppivat ohjelmasta kokonaisvaltaisen arvoperusteisen hinnoittelun päätekijät ja saavat hinnoittelustrategian parantamiseen sopivia käytännön työkaluja ja viitekehyksiä.

Ohjelmatiedot englanniksi  

Aloitus

Joustava aloitus organisaatiosi tarpeiden mukaan

Hinta:

Aikataulu Ota yhteyttä

Lähetä viesti

Strategisen hinnoittelun valmennus organisaatiollesi?

Toteutamme Strategic Pricing -valmennusta myös räätälöidysti organisaatioiden tarpeiden mukaan. Lataa esite ja kysy tarjousta.

Strategisen hinnoittelun valmennus organisaatioille

pdf

Lataa esite Strategic Pricing -valmennuksen organisaatiokohtaisesta toteuksesta ja pyydä tarjous. 

Hyödyt

Strategic Pricing and Customer Value tarjoaa osallistujalleen mahdollisuuden ymmärtää kokonaisvaltaisesti hinnoittelun strategista ulottuvuutta ja siten parantaa yrityksen hinnoitteluprosesseja. Muita käsiteltäviä asioita ovat esimerkiksi hinnoitteluvoiman ja psykologisen hinnoittelun taustatekijät, ja mihin niillä voidaan vaikuttaa sekä hinnoittelupäätösten johdonmukainen ja itsevarma perusteleminen.

Paranna yrityksesi kilpailuasemaa
Löydä uusia ideoita tuotteiden ja palveluiden lanseeraamiseen
Luo älykkäitä myynninedistämis-kampanjoita myynnin tehostamiseksi
Tunnista mahdollisuuksia arvon maksimoimiseksi
Opi kiihdyttämään liikevaihdon kehitystä positiivisesti

Kenelle?

Ohjelma sopii esihenkilöille ja johtajille B2B-, palvelu- ja kuluttajamarkkinoilla, jotka vastaavat hinnoittelupäätösten suunnittelusta, arvioinnista, viestinnästä ja täytäntöönpanosta. Aiemmissa toteutuksissa mukana on ollut osallistujia muun muassa ICT-, SaaS-, konsultointi-, kaivosteollisuus-, rakennus-, energia-, koneistus-, pankki-, media-, prosessituotanto- ja vähittäismyyntisektoreilta.

Tämä koulutusohjelma sopii erityisesti yritysten edustajille, jotka:

  • etsivät erottautumistekijöitä uusien hinnoittelumallien avulla
  • tarkastelevat uusia keinoja uusien tuotteiden ja palveluiden lanseeraamiseen
  • haluavat menestyä arvon mittaamisessa ja siitä viestimisessä asiakkailleen.

Sisältö ja aikataulu

Ohjelmassa yhdistyvät viimeisin teoreettinen tutkimustieto ja tosielämän case-esimerkit, joissa esiteltävien onnistumisten ja epäonnistumisten kautta on mahdollista ammentaa käytännön oivalluksia oman toiminnan kehittämiseen. Valmennukseen kuuluu myös workshopeja ja perinteisempiä opetusmetodeja.

Koulutusjaksot

Kustannukset ja ilmoittautuminen

Tutustu myös näihin ohjelmiin