Saatavien perintä henkilöasiakkailta
Kurssi antaa kokonaiskuvan perinnän työvaiheista henkilöasiakkailla sekä vahvistaa asiakasneuvojien osaamista riskiasiakkaiden tunnistamisessa ja maksuvaikeuksissa olevien asiakkaiden neuvonnassa.
Kurssilla käsitellään perinnän vaiheiden lisäksi mm. hyvä perintätapa, perintäkuluja, saatavien myyntiä ja perinnän ulkoistamista. Verkkokurssi sisältää tehtäviä ja lyhyen lopputestin. Verkkokurssin kesto on noin 45 min.
Katso esittely verkkokurssista
Saatavien perintä henkilöasiakkailta
SCORMKatso offline-esimerkki verkkokurssista.
Kenelle?
Kohderyhmänä ovat pankkien asiakasneuvojat, asiakasvastuulliset johtajat, luottopäälliköt ja asiantuntijat, jotka kohtaavat työssään maksuvaikeuksissa olevia yritysasiakkaita. Kurssi soveltuu myös vakuutusyhtiöille, perintätoimistoille, erityistarkastuksia tekeville tilintarkastusyhteisöille sekä asianajotoimistojen insolvenssijuristeja avustavalle henkilöstölle.
Maksuvaikeudet ja perintä poikkeusaikana -webinaaritallenne
Webinaarinauhoitteessa kuulet koronaviruksen vaikutuksista yrityksien ja kuluttajien maksukykyyn sekä väliaikaisten lainsäädäntömuutoksien vaikutuksista perintään. Haastattelussa varatuomari Juha Lilja kertoo väliaikaisista lainsäädäntömuutoksista, jotka tulevat koskettamaan perintätoimia.
Kustannukset ja ilmoittautuminen
Verkkokurssit on mahdollista ottaa käyttöön myös palveluna Finvan oppimisympäristössä – pyydä lisätietoa ja tarjous!
Verkkokurssin käyttöoikeus oppilaitoskäyttöön hinnoitellaan erikseen.