Tietosuoja (GDPR) asiakaspalvelussa
Kun työssä käsitellään ihmisten henkilötietoja, on tunnettava lain vaatimukset ja muut tärkeät periaatteet. Finanssialalle tietosuojalain (GDPR) näkökulmasta toteutetuissa verkkokursseissa käydään läpi tietosuojaan liittyviä seikkoja käytännöllisestä näkökulmasta.
Tietosuoja asiakaspalvelussa -verkkokurssilla käydään läpi tietosuojaan liittyviä seikkoja käytännöllisestä näkökulmasta. Kurssin käytyäan osallistuja osaa paremmin huomioida työssään tietosuojaa ja kehittää omalta osaltaan käytäntöjä oikeaan suuntaan.
Kouluta koko organisaatio helposti lyhytkestoisella verkkokurssilla – omat verkkokurssit niin asiakaspalvelussa toimiville henkilöille kuin hallinnossa toimivillekin. Kurssit on toteutettu toimialan yhteisenä hankkeena.
Katso esittely verkkokurssista
Tietosuoja asiakaspalvelussa
SCORMKatso offline-esimerkki verkkokurssista.
Sisältö
Kurssin osiot
- Tietosuojan iso kuva
- Tietosuojan peruskäsitteitä
- Henkilötietojen käsittelyperusteet
- Henkilötietojen käsittelyn periaatteet
- Tiedon elinkaari
- Rekisteröidyn oikeudet
- Rekisterinpitäjän tiedonantovelvollisuus
- Tietosuojavastaava
- Muistilista
- Lopputesti
Kurssin kesto on noin 25 minuuttia.
Kenelle?
Verkkokurssi on tarkoitettu asiakaspalveluhenkilöille, jotka ovat tekemisissä ja käsittelevät henkilötietoja.
Kustannukset ja ilmoittautuminen
Kustannukset
Käyttö organisaation omassa oppimisympäristössä (toimitus scorm-pakettina):
Tietosuoja (GDPR) asiakaspalvelussa -verkkokurssi
- Pienet organisaatiot, alle 100 henkilöä /organisaatio:
2 310 € (+ alv) - Keskisuuret organisaatiot, 100-1 000 henkilöä /organisaatio: 3 000 € (+ alv)
- Suuret organisaatiot, yli 1 000 henkilöä /organisaatio: 3 900 € (+ alv)
Verkkokurssin käyttöoikeus koko organisaatiolle. Käyttöaikaa ei ole rajoitettu.
Verkkokurssi on mahdollista ottaa käyttöön myös palveluna Finvan oppimisympäristössä – pyydä lisätietoa ja tarjous!
Verkkokurssin käyttöoikeus oppilaitoskäyttöön hinnoitellaan erikseen – pyydä tarjous!